M. BOZ Et Al. , "Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği," International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22, pp.866-881, 2018
BOZ, M. Et Al. 2018. Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22 , 866-881.
BOZ, M., Çakırkaya, M., & Yücekaya, P., (2018). Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22, 866-881.
BOZ, MUSTAFA, Murat Çakırkaya, And POLAT YÜCEKAYA. "Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği," International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22, 866-881, 2018
BOZ, MUSTAFA Et Al. "Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği." International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22, pp.866-881, 2018
BOZ, M. Çakırkaya, M. And Yücekaya, P. (2018) . "Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği." International Journal of Academic Value Studies (Javstudies) , vol.4, no.22, pp.866-881.
@article{article, author={MUSTAFA BOZ Et Al. }, title={Perakende Sektöründe Müşteri Memnuniyetinin Önemi: Bir Süpermarket Örneği}, journal={International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)}, year=2018, pages={866-881} }