N. KAN SÖNMEZ And Ç. ÖZKAN, "Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk," In Turizmde Halkla İlişkiler , Çanakkale: Paradigma Akademi, 2021, pp.57-66.
KAN SÖNMEZ, N. And ÖZKAN, Ç. Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk. 2021. In Turizmde Halkla İlişkiler , Paradigma Akademi, Çanakkale, 57-66.
KAN SÖNMEZ, N., & ÖZKAN, Ç., (2021). Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Turizmde Halkla İlişkiler (pp.57-66), Çanakkale: Paradigma Akademi.
KAN SÖNMEZ, NESLİHAN, And ÇİĞDEM ÖZKAN. "Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk." In Turizmde Halkla İlişkiler , 57-66. Çanakkale: Paradigma Akademi, 2021
KAN SÖNMEZ, NESLİHAN K. And ÖZKAN, ÇİĞDEM. "Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk." Turizmde Halkla İlişkiler , Paradigma Akademi, 2021, pp.57-66.
KAN SÖNMEZ, N. And ÖZKAN, Ç. (2021) "Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk", Turizmde Halkla İlişkiler . Çanakkale: Paradigma Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NESLİHAN KAN SÖNMEZ And author ={ÇİĞDEM ÖZKAN}, chaptertitle={Turizm İşletmelerinde Halka İlişkiler ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk}, booktitle={ Turizmde Halkla İlişkiler}, publisher={Paradigma Akademi}, city={Çanakkale},year={2021} }