F. SÖNMEZÖZ, "BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38, pp.177-199, 2015
SÖNMEZÖZ, F. 2015. BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38 , 177-199.
SÖNMEZÖZ, F., (2015). BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38, 177-199.
SÖNMEZÖZ, FEYZA. "BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38, 177-199, 2015
SÖNMEZÖZ, FEYZA. "BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38, pp.177-199, 2015
SÖNMEZÖZ, F. (2015) . "BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, no.38, pp.177-199.
@article{article, author={FEYZA SÖNMEZÖZ}, title={BEYER OP 101 İLK PİYANO METODU NUN MÜZİK ÖĞRETMENİ YETİŞTİREN KURUMLARDA KULLANILABİLİRLİĞİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={177-199} }