E. YILMAZ, "Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.," Dünya Gıda , vol.4, pp.88-91, 2001
YILMAZ, E. 2001. Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.. Dünya Gıda , vol.4 , 88-91.
YILMAZ, E., (2001). Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.. Dünya Gıda , vol.4, 88-91.
YILMAZ, EMİN. "Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.," Dünya Gıda , vol.4, 88-91, 2001
YILMAZ, EMİN. "Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.." Dünya Gıda , vol.4, pp.88-91, 2001
YILMAZ, E. (2001) . "Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.." Dünya Gıda , vol.4, pp.88-91.
@article{article, author={EMİN YILMAZ}, title={Duyusal analizler ve yeni gıda ürünleri geliştirme ve pazarlamasında kullanımı.}, journal={Dünya Gıda}, year=2001, pages={88-91} }