S. ERDEN AYHÜN And M. F. KÜLCÜ, "Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.270-287, 2018
ERDEN AYHÜN, S. And KÜLCÜ, M. F. 2018. Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2 , 270-287.
ERDEN AYHÜN, S., & KÜLCÜ, M. F., (2018). Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, 270-287.
ERDEN AYHÜN, SENA, And MEHMET FATİH KÜLCÜ. "Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması," Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, 270-287, 2018
ERDEN AYHÜN, SENA E. And KÜLCÜ, MEHMET F. . "Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.270-287, 2018
ERDEN AYHÜN, S. And KÜLCÜ, M. F. (2018) . "Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması." Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.270-287.
@article{article, author={SENA ERDEN AYHÜN And author={MEHMET FATİH KÜLCÜ}, title={Pazar Odaklılık, Marka Yönetim Yetenekleri ve Örgütsel Performans İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Alan Araştırması}, journal={Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={270-287} }