S. SAYGILI And G. ERGEN, "3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.," Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6, pp.1337-0, 2016
SAYGILI, S. And ERGEN, G. 2016. 3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.. Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6 , 1337-0.
SAYGILI, S., & ERGEN, G., (2016). 3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.. Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6, 1337-0.
SAYGILI, Seçil, And GÜRKAN ERGEN. "3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.," Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6, 1337-0, 2016
SAYGILI, Seçil And ERGEN, GÜRKAN. "3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.." Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6, pp.1337-0, 2016
SAYGILI, S. And ERGEN, G. (2016) . "3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.." Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak. , vol.16, no.6, pp.1337-0.
@article{article, author={Seçil SAYGILI And author={GÜRKAN ERGEN}, title={3K Ve Hesaplama Stratejileri Öğretiminin Toplama-Çarpma İşlemleri Akıcılıkları Gelişimi Üzerine Etkililiklerinin Karşılaştırılması.}, journal={Journal of Theory and Practice in Education. / Eğitimde Kuram Ve Uygulama ÇÖMÜ Eğitim Fak.}, year=2016, pages={1337-0} }