P. YÜCEKAYA Et Al. , "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
YÜCEKAYA, P. Et Al. 2015. Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5 , 85-100.
YÜCEKAYA, P., RENÇBER, Ö. F., & SÖNMEZ, H., (2015). Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, 85-100.
YÜCEKAYA, POLAT, ÖMER FARUK RENÇBER, And HÜSEYİN SÖNMEZ. "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, 85-100, 2015
YÜCEKAYA, POLAT Et Al. "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
YÜCEKAYA, P. RENÇBER, Ö. F. And SÖNMEZ, H. (2015) . "Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100.
@article{article, author={POLAT YÜCEKAYA Et Al. }, title={Perakende sektöründe hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetive müşteri sadakatine etkisi: Çanakkale ilinde bir araştırma}, journal={MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015, pages={85-100} }