B. ŞENEL Et Al. , "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi," Akademik Bakış , no.37, pp.1-20, 2013
ŞENEL, B. Et Al. 2013. Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi. Akademik Bakış , no.37 , 1-20.
ŞENEL, B., GÜMÜŞTEKİN, G., & ŞENEL, M., (2013). Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi. Akademik Bakış , no.37, 1-20.
ŞENEL, BİLGİN, GÜLTEN GÜMÜŞTEKİN, And MİNE ŞENEL. "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi," Akademik Bakış , no.37, 1-20, 2013
ŞENEL, BİLGİN Et Al. "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi." Akademik Bakış , no.37, pp.1-20, 2013
ŞENEL, B. GÜMÜŞTEKİN, G. And ŞENEL, M. (2013) . "Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi." Akademik Bakış , no.37, pp.1-20.
@article{article, author={BİLGİN ŞENEL Et Al. }, title={Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesinin Müşterilerin Teknoloji Kabullerine Olan Etkisi}, journal={Akademik Bakış}, year=2013, pages={1-20} }