E. Temeloğlu Et Al. , "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264, 2017
Temeloğlu, E. Et Al. 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2 , 253-264.
Temeloğlu, E., Taşpınar, O., & Soylu, Y., (2017). Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, 253-264.
Temeloğlu, ERDEM, OĞUZ TAŞPINAR, And YASİN SOYLU. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, 253-264, 2017
Temeloğlu, ERDEM Et Al. "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264, 2017
Temeloğlu, E. Taşpınar, O. And Soylu, Y. (2017) . "Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.5, no.2, pp.253-264.
@article{article, author={ERDEM TEMELOĞLU Et Al. }, title={Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Atmosfer, Tüketim Duyguları, Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2017, pages={253-264} }