Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Yayınlar & Eserler
DİĞER DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
Eroğlu F., Bayraktar Köse E., "Utilization of Online Influencers as an Experiential Marketing Tool: A Case of Instagram Micro-Celebrities", THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH, vol.12, pp.1057-1067, 2019 (Link)
Eroğlu F., "Kompulsif Satın Alma: Kişisel Faktörler, Postmodern Tüketim Şekilleri ve Reklama Karşı Tutumun Rolüne Yönelik Bir Araştırma", Balıkesir Üniversitesi SBE Dergisi, cilt.19, ss.253-282, 2016 (Link)
Yüksel C.A., Eroğlu F., "The Effects of Personal Factors and Attitudes Towards Advertising on Compulsive Buying Tendency", Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, ss.43-70, 2015 (Link)
Eren S.S., Eroğlu F., Hacioğlu G., "Compulsive Buying Tendencies through Materialistic and Hedonic Values among College Students in Turkey", Procedia Social and Behavioral Sciences, pp.1370-1377, 2012 (Link)
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "To Be or Not to Be in Social Media Arena as the Most CostEfficient Marketing Strategy after the Global Recession ", PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, pp.260-268, 2011 (Link)
Eroğlu F., "Nasıl Steve Jobs Olunur? ", Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, cilt.5, ss.183-186, 2010 (Link)
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "DIFFERENTIATED MARKETING POLICIES IN TERMS OF COMPANY SIZE AND SECTOR DURING GLOBAL RECESSION", Journal of Global Strategic Management, no.2, pp.103-112, 2010 (Link)
HAKEMLİ KONGRE / SEMPOZYUMLARIN BİLDİRİ KİTAPLARINDA YER ALAN YAYINLAR
Eroğlu F., Bayraktar Köse E., Çolakoğlu H., "Göçmen Sorunlarının Topluma Aktarılmasında Sosyal Medyanın Rolü", IX. INTERNATIONAL NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS CONGRESS , ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 15-17 Kasım 2018, pp.231-239 (Link)
Kurtuluş K., Akyüz İ., Kodaz N., Eroğlu F., Kop E., "How Economic Crisis Changed Consumer Segmentation", 11th International Marketing Trends Congress, Venedik, ITALYA, 19-21 Ocak 2012, pp.1-36
Eren S.S., Eroğlu F., Hacioğlu G., "Compulsive buying tendencies through materialistic and hedonic values among college students in Turkey", 8th International Strategic Management Conference, Barselona, ISPANYA, 21-23 Haziran 2012, vol.58, pp.1370-1377
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "The Perceptions of Consumers About Corporate Philanthropy", 7th NGOs Conference, ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 3-5 Aralık 2010, pp.1-10
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "Entrepreneurship Management", 6th Joint International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, CEK CUM., 27-28 Mayıs 2010, pp.1-10
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "Enhancement of Social Assistance and Solidarity Fund to Fight with Poverty: The Case of Biga", Wold Universities Congress, ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 20-24 Ekim 2010, pp.605-616 (Link)
Kirtiş A.K., Eroğlu F., "Marketing and Finance Relationship Regarding Importance of Social Entrepreneurship and Repatriation", 6th NGOs Conference, ÇANAKKALE, TÜRKIYE, 23-25 Ekim 2009, pp.671-680
KİTAP ve KİTAP BÖLÜMLERİ
Eroğlu F., "The Dark Side of Online Consumer Behaviour", in: The Virtual World and Marketing , Başar, E.E., Erciş, A. Ünal, S., Eds., Cambridge Scholars Publishing The British Library, Newcastle upon Tyne, pp.199-226, 2018 (Link)
Eroğlu F., Engizek N., "Creating Customer Value in Corporate Social Responsibility for Cultural Heritage ", in: Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organization, Muñoz Dueñas, M. D. P., Aiello, L., Cabrita, M. D. R., Gatti, M., Eds., IGI Global Publications , Roma, pp.163-183, 2018 (Link)
Eroğlu F., Çolakoğlu H., Kiliç F., Çetin E., Tokgöz E., Öztürk S., et al., "Pazarlama Kavramı ve Gelişimi", Pazarlama İlkeler ve Genel Stratejiler, Eroğlu Filiz, Ed., Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.3-15, 2017
Eroğlu F., Ed., "Pazarlama,:İlkeler, Genel Stratejiler", Paradigma Akademi Kitabevi Yayınları, ÇANAKKALE, 2017
Akademik Veri Yönetim Sistemi | All Rights Reserved | Abis Teknoloji © 2019
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi BAP Koordinasyon Birimi