Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi-İlköğretim Bölümü, Sınıf Öğretmenliği A.B.D., Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi
2007
2007Yüksek Lisans
SOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMUNA AİT YUVALARDA BARINAN İLKÖĞRETİM 1. KADEME 2. DEVRE ÖĞRENCİLERİNİN DERSLERE KATILIMI VE BUNUN ÖĞRENMEYE ETKİSİ
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2004
2004İngilizce-Advanced
Yabancı Dil
Çanakkale Çağ Dil Yabancı Dil Kursu
2004
2004Bilgisayar İşletmenliği Kursu
Bilişim
Denizli Vali Vefki Ertür Kız Meslek lisesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç.Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2016 - 2018
2016 - 2018Dr.Öğr.Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2004 - 2016
2004 - 2016Araştırma Görevlisi Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRektörlük Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin yetişkin eğitimi kapsamında yapılan uygulamalara ve yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Güven S. (Danışman)
H.KILIÇ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokula geçiş sürecinde öğrencilerin bazı üst düzey düşünme becerilerinin geliştirilmesine ilişkin öğretmen görüşleri
Güven S. (Danışman)
F.FİDAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin otantik liderlik özellikleri
Güven S. (Danışman)
B.ÖZDEN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Kariyer engeli olarak cam tavanın personel güçlendirmeye etkisi
Güven S. (Danışman)
M.UÇAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
SINIF YÖNETİMİ ETKİLİLİĞİ MODELİNE GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
A.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN OKULDA KARŞILAŞTIKLARI RİSK DURUMLARI VE RİSK YÖNETİM YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
Z.ÖZKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
MOBBİNG VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
M.EVCEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BUNLARLA BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ İLE KİŞİLİK TİPLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
GÜVEN S.
E.TEKİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
Ç.ÖZÇELİK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ SAĞLAMA BECERİLERİNE İLİŞKİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR
GÜVEN S.
İ.ÇALLI(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Loneliness, Social Support, Social Trust, and Subjective Wellness in Low-Income Children: A Longitudinal Approach
AKGÜL H., GÜVEN A. Z., GÜVEN S., CEYLAN M.
Children , cilt.10, sa.9, 2023 (SCI-Expanded)
2008
2008Participation of Primary School Pupils who Stay at Institution of Social Services and Child Protection Dormitories in Social Science Lessons
GÜVEN S., Taskin C. S.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI , cilt.8, sa.3, ss.953-961, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin öğretmenlik mesleğinde meslekigelişim ve Meslek Kanunu'na ilişkin görüşleri
Güven S., Barlas B.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.1473-1478, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023More Clear Now...Ideology And Politics In The Relationship Between Philosophy And Education
GÜVEN S., SABIR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION , cilt.15, sa.4, ss.155-173, 2023 (ESCI)
2023
2023SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OTANTİK LİDERLİK ÖZELLİKLERİ
GEDİZ B. Ö., GÜVEN S.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi , cilt.13, sa.1, ss.263-290, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜR ALGILARININ BELİRLENMESİNDE GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S., SABIR A., İBAÇOĞLU T.
Route Educational and Social Science Journal , 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022FLEXIBLE CLASSROOMS AND THEIR TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION
Güven S., Uçar M.
International Online Journal of Primary Education , cilt.11, sa.2, ss.379-400, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Pre-Service Teachers’ Evaluations of Creativity in Higher Education
Çiçek Apaydın S., Güven S.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.17, sa.1, ss.58-87, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Örgütsel Ruhanilik (Maneviyat) Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
GÜVEN S.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.17, sa.5, ss.1103-1118, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Okul Müdürlerinin Denetmenlik Görevleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
GÜVEN S., DEMİR F.
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) , cilt.5, sa.2, ss.253-273, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmen Adaylarının Öğretmen Profesyonelliğine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Güven S., Kırat E.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.17, sa.2, ss.79-104, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Fakültemizi ne kadar tanıyoruz? Örgüt kültürüne ilişkin bir araştırma
Güven S., Uçar M.
International Journal of Social Sciences and Education Research , cilt.7, sa.4, ss.403-426, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Lisansüstü Öğrencilerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Güven S., Yıldırım G.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.465-486, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN RUHANİLİK (İŞ YERİ RUHSALLIĞI) ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Güven S., Dak G.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.8, sa.9, ss.142-154, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmen adaylarının uzaktan eğitim ve öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşleri
GÜVEN S., UÇAR M.
Volume 6, Issue 3","Journal of Awareness , cilt.6, sa.3, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Kariyer Engeli Olarak Cam Tavanin Okullarda Personel Güçlendirmeye Etkisi
UÇAR M., GÜVEN S.
International Journal of Innovative Approaches in Education , cilt.5, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ÖĞRETİM ELEMANLARININ MOBBİNG (PSİKOLOJİK YILDIRMA) VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
TEMELLİ EVCEN M., GÜVEN S.
Kesit Akademi , cilt.26, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021TEACHER CANDIDATES VIEWS ON CONFLICT CONCEPT AND CONFLICT MANAGEMENT PROCESS IN
GÜVEN B., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.8, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN KARİYER ENGELİ OLARAK CAM TAVANA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
UÇAR M., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.57, ss.215-228, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Karar Verme Surecinde Motivasyon ve YaratIcılığın Etkilerine İlişkin Ögretmen Görüşleri
Güven S., Gediz B. Ö., Kosukoğlu N.
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.14, sa.33, ss.41-69, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Organizational Justice and Being a Woman; What Female Lecturers Say
Güven S., Güven B.
International Journal of Progressive Education , cilt.16, sa.4, ss.302-311, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Sınıf YönetimindeKarşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ile Kişilik Tiplerinin Karşılaştırılması
Tekin E., Güven S.
TURKISH STUDIES , sa.15, ss.155-184, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019İLKÖĞRETİM OKUL MÜDÜRLERİNİN RİSK, RİSK DURUMLARI VE RİSK YÖNETİM YAKLAŞIMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÖZKAN Z., GÜVEN S.
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi , cilt.6, sa.44, ss.3644-3665, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Opinions of Grade 11 Secondary School Students About What is Classroom Management
GÜVEN S.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.9, ss.127-138, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018SINIF ÖĞRETMENLERİNİN, SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ SAĞLAMA BECERİLERİNE İLİŞKİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OLUŞTURDUKLARI METAFORLAR
ÇALLI ÖZDEL İ., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.5, sa.13, ss.98-117, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018SINIF YÖNETİMİNDE İLETİŞİM, İLETİŞİM ENGELLERİ VE SURİYELİ ÖĞRENCİLER
GÜVEN S., İŞLEYEN H.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.23, ss.1293-1308, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİNE VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KULBAK H., BURUNSUZOĞLU E. N.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.17, ss.241-252, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BUNLARLA BAŞ ETME YOLLARI
ÖZÇELİK ÖZCAN Ç., GÜVEN S.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.5, sa.34, ss.615-628, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Kamu Personel ve Seçme Sınavına (KPSS) İlişkin Oluşturdukları Görsel Metaforlar
GÜVEN S., DAK G.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama , cilt.8, sa.15, ss.1-16, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Ulakbim’de Taranan Dergilerde Sınıf Yönetimi Alanında Yayınlanmış Makalelere İlişkin Bir Farkındalık Çalışması
GÜVEN S., CEYLAN O.
Journal of Awareness , cilt.2, sa.2, ss.43-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Okul Yöneticilerinin Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimini Gerçekleştirebilme Düzeylerine İlişkin Görüşleri
GÜVEN S., ÖZKAN z., ÖZÇELİK Ç.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.618, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Eğitim Bilimlerinin Gelişimi
GÜVEN S.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.16, sa.3, ss.1-3, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış Açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi
GÜVEN B., GÜVEN S.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.323-338, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017SINIF ÖĞRETMENLERİ SINIFTA DUYGULARINI NASIL YÖNLENDİRİRLER VE DUYGU YÖNETİMİNİ NASIL SAĞLARLAR?
GÜVEN S., DÜNDAR A., DİNÇSOY K.
International Journal of Language Academy , cilt.5, sa.17, ss.493-505, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016TÜRKİYE DE EĞİTİM POLİTİKALARI
GÜVEN S.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.15, sa.4, ss.1-2, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20161933 Yılı Reformundan Günümüze Üniversiteler ve Milli Eğitim Şûraları Kararları
GÜVEN S.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.12, sa.4, ss.928-944, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Universities From 1933 Reform to Today and Turkish Natıonal Education Councils Decisions 1933 Yılı Reformundan Günümüze Üniversiteler ve Milli Eğitim Şûraları Kararları
GÜVEN S.
eğitimde kuram ve uygulama , cilt.12, sa.4, ss.928-944, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., Karslı M. D.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, ss.1-24, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Sınıf Yönetiminin Etkililiğini Etkileyen Faktörlere ilişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
GÜVEN S., KARSLI M. D.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.23, ss.1-25, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME
GÜVEN S., KARSLI M. D.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.8, ss.367-385, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014İLKÖĞRETİMDE SINIF YÖNETİMİNİN ETKİLİLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
GÜVEN S., Karslı M. D.
The Journal of Academic Social Science Studies , ss.367-385, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012WHAT IS YOK? A Visual Study of Metaphor
Karslı M. D., Güven S., Çiftçi İ., Başar M. A., Arslan H.
The National Social Science Journal , cilt.49, sa.2, ss.101-110, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
2010Türkiye’de Devlet Eğitim ve İdeoloji
GÜVEN S.
Elementary Education Online , cilt.9, sa.2, ss.15-17, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE METAFOR OLUŞTURMA BECERİLERİNE İLİŞKİN NİCEL BİR İNCELEME
GÜVEN B., GÜVEN S.
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.17, ss.503-512, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
2006PROGRAM DEĞERLENDİRME KAVRAMI VE TÜRKİYE'DE İLKÖĞRETİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARINA KURAMSAL BİR BAKIŞ
GÜVEN B., GÜVEN S.
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.10, ss.141-163, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
2006Program Değerlendirme Kavramı ve Türkiye de İlköğretimde Program Değerlendirme Çalışmalarına Kuramsal Bakış
GÜVEN B., GÜVEN S.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, ss.141-163, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023AFET KÜLTÜRÜNDE BÖLGESEL KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİN ÖNEMİ
GEÇGİN D., GÜVEN S.
XVII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 28 Eylül 2023
2023
2023OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
ÇELİK G., GÜVEN S.
17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, 28 - 30 Eylül 2023
2023
2023TERS YÜZ ÖĞRENMENİN SINIF YÖNETİMİNDEKİ ETKİSİ
TUNCEL G., GÜVEN S.
17. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi – ICRE, Türkiye, 28 Eylül 2023
2023
2023I Can Not Recognize Myself”, Examination of Individuals' Forgiveness, Self-Awareness, And Subjective Well-Being Levels in Terms of Violent Digital Games
AKGÜL H., GÜVEN S., GÜVEN A. Z., CEYLAN M.
9 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL , JULY 6-8, 2023 UNIVERSITY OF COIMBRA, PORTUGAL, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023
2020
2020İlköğretim Okul Müdürlerinin Değişim Yönetimine İlişkin Görüşleri
serdal g., GÜVEN S.
VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 10 - 13 Eylül 2020, ss.361-363
2020
2020İlkokul Öğretmenlerinin Kariyer Engeli Olarak Cam Tavana İlişkin Görüşleri
GÜVEN S., UÇAR M.
INTERNATIONALWORLD WOMEN CONFERENCE, 7 - 08 Mart 2020
2019
2019Türk Eğitim Sisteminin Değerlendirilmesi, Sorunlerı, Güçlü Ve Zayıf Yönlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
GÜVEN S., GÜVEN B.
Ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.429-436
2019
2019Öğretmen Adaylarının Etkili İletişim Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)
GÜVEN B., GÜVEN S.
ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.381-395
2019
2019Okul Öncesi Eğitim Öğretmen Adaylarının İletişim Kavramına İlişkin Oluşturdukları Metaforların İncelenmesi (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)
GÜVEN B., GÜVEN S.
ulead 2019, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.396-413
2019
2019FACULTY OF EDUCATION TEACHERS’ VIEWS ON EFFECTIVENESS, MANAGERIAL EFFECTIVENESS AND MOBBING
GÜVEN S.
5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, Baku, Azerbaycan, 9 - 11 Temmuz 2019, ss.1
2019
2019Duygusal Emek ve Ortaöğretimde Öğretmen Olmak Kavramlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
GÜVEN S., GÜVEN B.
III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2019, ss.138
2019
2019Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Branş Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ve Bunlarla Başa Çıkma Yöntemleri İle Kişilik Tiplerinin Karşılaştırılması
TEKİN E., GÜVEN S.
14. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.409
2019
2019“Kariyer Engelleri: Cam Tavan” Konusuna İlişkin 2009-2019 Yılları Arasında Yapılan Tezlerin İncelenmesi
GÜVEN S., UÇAR M.
14. Uluslarası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.100-108
2019
2019OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN OLUŞTURDUKLARI METAFORLARIN İNCELENMESI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)
GÜVEN B., GÜVEN S.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1
2019
2019OKUL ÖNCESI EĞITIM ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETIŞIM KAVRAMINA İLIŞKIN GÖRÜŞLERI (ÇANAKKALE ONSEKIZ MART ÜNIVERSITESI ÖRNEĞI)
GÜVEN B., GÜVEN S.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1
2019
2019TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ, SORUNLARI, GÜÇLÜ VE ZAYIF YÖNLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., GÜVEN B.
Ulead 2019 - X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi,, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.1
2018
2018ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE YAŞANAN SORUNLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KESEN K. K.
II. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.210-221
2018
2018LİSANS ÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE GERÇEKLİK ŞOKUNA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
2. ULUSLARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, 2 - 04 Kasım 2018, ss.205-209
2018
2018ÖĞRETİM ELEMANLARININ MOOBİNG VE ÖRGÜTSELSESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
TEMELLİ EVCEN M., GÜVEN S.
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
2018
2018ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TEHLİKE VE RİSKKELİMELERİNE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLARIN BELİRLENMESİ
GÜVEN S., TEKİN E.
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
2018
2018MESLEK OLARAK YÖNETİCİLİK? İLKÖĞRETİM I.KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S.
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
2018
2018ÖĞRENCİLER ARASINDAKİ ZORBALIĞA İLİŞKİN TEMEL EĞİTİM İKİNCİ KADEME ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KESKİN Ş.
10. uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.109
2018
2018İLKÖĞRETİM I. KADEMEDE GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SINIF İÇİ DİSİPLİN PROBLEMLERİ VE DİSİPLİN PROBLEMLERİNE YÖNELİK UYGULAMALARI
GÜVEN S., ALBAYRAK C.
10. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018
2018
2018TEMEL EĞİTİM İKİNCİ KADEMEDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN VE OKUL YÖNETİCİLERİNİN DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSALRININ ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., AKMAN Y.
10. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARIKONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018
2018
2018İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE BUNLARLA BAŞ ETME YOLLARI
ÖZÇELİK Ç., GÜVEN S.
ICES-UEBK 201827th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018
2017
2017RUHANİLİK (İŞ YERİ RUHSALLIĞI) ÖRGÜT KÜLTÜRÜ VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., DAK G.
8. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
2017
2017OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİNE İLİŞKİN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., KULBAK H.
8. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU EYFOR, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
2017
2017AFET BÖLGELERİNE YAPILAN YARDIMLARIN BÖLGENİN KÜLTÜREL YAPISI İLE UYUM GÖSTERİP GÖSTERMEDİĞİNİN AFETZEDELERİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ, ÇANAKKALE -GÜLPINAR ÖRNEĞİ
GÜVEN S., SANCAR E., ÇELİKKAYA N.
1. DİSİPLENARASI AFET YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, ss.107-116
2017
2017PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S.
4. INTERNATİONAL EURASİAN EDUCATİONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017
2017
2017ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAMU PERSONELİ VE SEÇME SINAVINA (KPSS) İLİŞKİN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR
GÜVEN S., DAK G.
12. ULUSLARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017
2017
2017Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programlarının Etkililiği Konusunda Öğretmen Görüşleri
GÜVEN S., YONGACI AKGÜL M.
Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2017
2017PİSA 2015 Verilerine dayalı Olarak Sıralamada başarılı Olan Singapur, japonya ve Finlandiya eğitim Sistemlerinin Türkiye Eğitim Sistemi İle Karşılaştırılması
GÜVEN S., GEZER S.
VII. uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çnakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2017
20172005-2016 Yılları Arasında Sınıf Yönetimi İle İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
GÜVEN S., KOCAMAN A., AKBAŞ Y.
VII. Uluslarası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
2016
2016İLKÖĞRETİMDE 2010 2015 YILLARI ARASINDA YAPILAN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ İLE İLGİLİ ARAŞTIRMALAR
GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.
15. ULUSLARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1
2016
2016SINIF VE BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLARLA BAŞ ETME YOLLARI
GÜVEN S., Çallı ÖZDEL İ.
15. ULUSLARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1
2016
2016ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISI İLE EĞİTİM FAKÜLTELERİ
GÜVEN S.
VIII. ULUSLARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1
2015
2015Eğitim bilimleri lisansüstü programlarında eğitim politikalarına ilişkin derslerle ilgili bir profil analizi
GÜVEN S., ÖZTÜRK H., ÇAĞATAY Ş. M., BİLİR B.
10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, ss.1
2015
2015Eğitim Bilimleri Lisansüstü Programlarında Eğitim Politikalarına İlişkin Derslerle İlgili Bir Profil Analizi
GÜVEN S., ÖZTÜRK H., ÇAĞATAY Ş. M., BİLİR B.
10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015
2013
2013İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminin Etkililiği Hakkındaki Algılarının Belirlenmesi
GÜVEN S., KARSLI M. D.
V. İnternational Congress Of Educational Research, 6 - 09 Haziran 2013
2012
2012SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2012
2012SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ RİSK KAVRAMINA BAKIŞ AÇILARI VE RİSK AİGILARININ İNCELENMESİ
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2012
2012sınıf Öğretmeni Adaylarının Risk Kavramına Bakış açıları ve Risk Algılarının İncelenmesi
GÜVEN B., GÜVEN S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
2011
2011The Categorızatıon Hıgher Educatıon Process By Metaphors A Qualıtave Study About Dıffıcultıes And Necessıtıes
GÜVEN S.
III. İnternational Congress Of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011
2010
2010Derse Katılım ve Öğrenme
GÜVEN S., ŞAHİN TAŞKIN Ç.
II. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2010
2009
2009İlkokuma Yazma Öğretiminde Başarıyı arttırma Programının Etkililiği Model OYÖBA
GÜVEN B., GÜVEN S.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009
2007
2007Sınıf Öğretmeni adaylarının Bilgisayar ve İnternet Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
GÜVEN B., İLERİ S.
. Uluslarası bilgisayar ve Öğretim teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007
2007
2007İlköğretim Bölümü öğretmen Adaylarının Profilini Belirleme Çalışması çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği
GÜVEN B., İLERİ S.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
2006
2006İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Oluşturdukları Metaforlara İlişkin İnceleme
GÜVEN B., İLERİ S.
XV. Ulusal eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023örgüt kültürüne ilişkin lisansüstü eğitim tezlerinin incelenmesi
İnam S., GÜVEN S.
Temel Eğitimde Araştırmalar, Güven, B., Editör, Holistance yayıncılık, ss.137-166, 2023
2023
2023ÖĞRETMENLERİN SENDİKAL ÖRGÜTLENMEYE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
GÜVEN S., İBAÇOĞLU T.
Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar, Nursen AZİZOĞLU & Bülent PEKDAĞ, Editör, Livre de Lyon, ss.145-166, 2023
2022
2022EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I
Güven S. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
2022EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II
Güven S. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2022
2022NEDEN EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ?
GÜVEN S.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI I, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.1-14, 2022
2022
2022KADIN YÖNETİCİLERDE CAM TAVAN SENDROMU
GÜVEN S., UÇAR M.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, GÜVEN, S., Editör, NOBEL YAYINCILIK, ss.225-246, 2022
2016
2016Stres ve Stresle Başa Çıkma
GÜVEN S.
Etkili İletişim, Bülent GÜVEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.126-137, 2016
2014
2014SINIF ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİ GÜDÜLEMEK
GÜVEN S.
SINIF YÖNETİMİ, "ARSLAN H.", Editör, Paradigma, İstanbul, ss.225-240, 2014
2013
2013STRES VE STRESLE BAŞA ÇIKMA
GÜVEN S.
ETKİLİ İLETİŞİM, "GÜVEN, B.", Editör, Pegem Yayınları, Ankara, ss.126-137, 2013
2011
2011ÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI
GÜVEN S., KARSLI M. D.
TÜRKİYE'DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME, SONGÜL A. KİLİMCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-83, 2011
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024GÜÇLÜ BİR ÖĞRETMEN OLMA YOLUNDA YETİŞKİN EĞİTİMİ BECERİLERİNİ GELİŞTİRME, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VELİ ÖĞRETMEN İŞBİRLİĞİ FARKINDALIĞINI ARTTIRMA
TÜBİTAK Projesi
Güven S. (Yürütücü)
2019 - 2021
2019 - 2021EĞİTİM FAKÜLTESİNİN ÖRGÜTSEL SEMBOLLER YÖNETSEL UYGULAMALAR VE RUHANİ ÖRGÜTLER BAĞLAMINDA BİR ÇÖZÜMLEMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.
2019 - 2020
2019 - 2020KARİYER ENGELİ OLARAK CAM TAVANIN PERSONEL GÜÇLENDİRMEYE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN S. (Yürütücü), UÇAR M.
2018 - 2019
2018 - 2019ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA GÖREV YAPAN BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR VE BUNLARLA BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİ İLE KİŞİLİK TİPLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
GÜVEN S. (Yürütücü), TEKİN E.
2012 - 2012
2012 - 2012İlköğretimde Sınıf Yönetiminin Etkililiği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KARSLI M. D. (Yürütücü), GÜVEN S., GÜVEN S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorJOURNAL OF AWARENESS
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Hakemlikler
Eylül 2015
Eylül 2015Eğitimde Kuram ve Uygulama
Diğer Dergiler
Ödüller
Ocak 2023
Ocak 2023