Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı 6. Sınıf Kazanımlarının Değerlendirilmesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.589-602, 2021 (Hakemli Dergi)
An Analysis of The Postgraduate Theses Focusing on The Social Studies Curriculum
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.13, sa.2, ss.1444-1463, 2021 (Hakemli Dergi)
The Impact of Game-Based Teaching Practices in Different Curricula on Academic Achievement.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.2, ss.778-796, 2021 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Preschool Instructional Materials: A Mixed Method Study with Many Facet Rasch and Nvivo
Acta Didactica Napocensia
, cilt.13, sa.1, ss.164-182, 2020 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.63-108, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Dijital Vatandaşlığa Yönelik Algılarının İncelenmesi
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.1, ss.534-556, 2020 (Hakemli Dergi)
Investigation of Empathic Approaches of Pre-Service EFL Teachers According to Various Variables
ACADEMIC MEDICINE
, cilt.14, sa.5, ss.2099-2112, 2019 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Pre-Service Preschool Teachers' Projects Using The Many-Facet Rasch Model
International Journal of Progressive Educatio
, cilt.15, sa.4, ss.157-173, 2019 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2019, sa.20, ss.107-122, 2019 (Hakemli Dergi)
An Investigation Into EFL Teachers’ Autonomy Supportive Behaviors in Turkish Context
Journal of Education and Training Studies,
, cilt.6, sa.12, ss.82-87, 2018 (Hakemli Dergi)
Lojistik Regresyon Analiziyle Öğretmen Adaylarının Depresyon Durumunu Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, sa.220, ss.19-36, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe Eğitimi Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramı İle İlgili Geliştirdikleri Metaforlar
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.12, sa.25, ss.361-377, 2018 (Hakemli Dergi)
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.861-879, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, ss.1-12, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji İlkelerine Yönelik Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1187-1205, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Derslerine İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi dergisi
, sa.25, ss.136-156, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.183-194, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.304-320, 2015 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME YETERLİKLERİ DÜZEYİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.7, sa.16, ss.394-417, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretim Elemanları ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşleri
AMERICAN POLITICS RESEARCH
, cilt.2, ss.21-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Önlisans ve Lisans Öğrencilerinin Nanoteknoloji Kavramına İlişkin Mateforik Algıları
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROGRAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018
SINIF EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİMLERİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİNE ETKİSİ
The Tenth International Congress of Educational Research, 27 - 30 Nisan 2018, ss.355
Öğretmen Adaylarının Depresyon Analizi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018
İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Motivasyon Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Öğretmen Adaylarının Empati Kurma Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1328
Investigation of Thesis in The Field of Social Studies Course of Fourth Grade
XV. European Cınference on Social and Behavioral Sciences, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018
Öğrencilerin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Girişimcilik Becerileri: BİLSEM ve İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Karşılaştırılması
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.146
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Sürecindeki Etkililiği: Bir Meta Analz Çalışması
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLMİŞ UYGULAMALARIN İNCELENMESİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yaşantılarında İz Bırakan Öğrelerin Öğrenme-Öğretme Süresi Kapsamında Değerlendirilmesi
VII. ULuslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜNÜN AKADEMİK BAŞARIYAETKİSİNİN TEMATİK ANALİZİ
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, 27 - 29 Nisan 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Görüşleri Bir Metaforik Çalışma
VIII. Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYEYÖNELİK GÖRÜŞLERİ BİR METAFORİK ÇALIŞMA
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongres, Çanakkale, Türkiye, 5 Ağustos - 08 Mayıs 2016, ss.425-426
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.123
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Görüşleri.
14. Uluslar Arası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.83
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları: Bir Metaforik Çalışma
VII. Uluslar arası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.90
Öğretmen Adaylarının Lisanüstü Öğretime Yönelik Görüşleri
3.ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamaları ’na İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kamu Personeli Sınavı na KPSS İlişkin Algıları 9 Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim Hizmetlerinin Niteliğini Araştırmada Öğretmen Görev ve Sorumlulukları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çavuş ŞAHİN, Salih Zeki GENÇ, Editör, Paradigma Akademi Yayınları, İstanbul, ss.311-333, 2014
The Importance of Service Learning
Multidisciplinary Perspectives on Education, Hasan ARSLAN, George RATA,Ercan KOCAYÖRÜK ve Mehmet Ali İÇBAY, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.393-400, 2014