Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ETNOKÜLTÜREL EMPATİ DÜZEYLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1452-1461

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK DÜZEYLERİ

XII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1462-1468

AKADEMİSYENLERİN BOŞ ZAMAN DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1443-1451

Lise Öğrencilerinin Gözünden Lider Öğretmen Davranışları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.104

Hastane Öncesi Acil Sağlık Hizmetleri Çalışanlarının Bütünlük Duyguları: İzmir İli Örneği

8th International Conference on Research in Education - ICRE, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.356

Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299

Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişilik İlişkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.210

Eğitim, Toplum ve Afetlere Karşı Dirençlilik: Çanakkale Örneği

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2017, ss.511

ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK ALGILARI

The Ninth International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Araştırma Görevlilerinin Bilimsel Araştırma Sürecine Yönelik Görüşleri

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.299

Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250

Zaman Perspektifi Algısına Dayalı İyi Oluş ve Kişililk İlişkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.250

Sınıf Öğretmenlerinin Fatih Projesine Yönelik Kaygıları

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, ss.157

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mesleki Değerleri Ve Memnuniyetleri

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, ss.327

Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyi: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.445

Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeyleri: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.445

Müzik Öğretmeni Adaylarının Müzik Performans Kaygısı: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.446

Afetlere Karşı Dirençli Toplum Oluşturabilmek İçin Bireysel Yeterlilikler

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.468

Ethnocultural Empathy Level of Teacher Candidates

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.79-80

Sosyal Bilgiler Dersi İçin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Münazara Konusu Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi

XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, cilt.1, ss.350-365

Değer ve Eğitimi Sorunsalı Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Durum Tespiti

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Örgün Eğitim Kademelerinde Yaşanan Sorunlara Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Siirt, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, ss.366-367

Değer ve Eğitimi Sorunsalı

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.83

Avrupa Birliği Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453

Required Teacher Chareacteristics According to Candidate Teachers

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.126

Academic Staff's Self_efficacy Level at Education Faculties

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education - IPALTE, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.125

Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412

Öğrenci Gözüyle Öğretim Elemanı Etkililiği

22. Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.412

The Relationship between the Teacher Candidates' Media Literacy and Participation Levels to 'Protest and Social Change

Sixth International Global Studies Conference, New Delhi, Hindistan, 5 - 08 Eylül 2013, ss.100-112 Sürdürülebilir Kalkınma

Why teacher autonomy needed?

European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.101

Teachers’ perceptions of teacher autonomy

European Conference on Social Science Research, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, ss.77

Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2454-2461

AB Bağlamında Öğretmen Adaylarının Aktif Vatandaşlık Düzeyleri

5. International Congress of Educational Research-Peace, Memory & Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2442-2453

Öğretmen Adaylarını Vatandaşlık Algıları

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67-68

Neden Değerler Eğitimi

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE - Multi-Paradigmatic Transformative Research in Education: Challenges and Opportunities, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.67

Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56

BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayar Ön Yeterliklerinin Bölüm Derslerindeki Başarılarına Etkisi: ÇOMÜ Örneği

21. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.1

Sınıf Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Ortamı Oluşturma Açısından Değerlendirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, cilt.1, ss.55-56

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Problemlerini Çözmeye Yönelik İstek ve Azimleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56

Sosyal Bilgiler Etkinliklerinin Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.55-56

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1148-1156

AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, ss.1977-1990

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarındaki Soruların Eleştirel Düşünmeye Uygunluğu

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10

AB Vatandaşlık Yeterlikleri Bağlamında Öğretmen Adaylarının Vatandaşlık Yeterlikleri

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.10

Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Düzeyleri

III. International Congress of Educational Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Mayıs 2011, ss.10

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Medya Okuryazarlığı ve Medyadaki Şiddet Hakkındaki Tutum ve Görüşleri

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.25

Sınıf Öğretmeni Adayların İnternete Yönelik Tutumları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Sınıf Öğretmeni Adayların İnternete Yönelik Tutumları

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.25

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Teknolojisi Becerilerini Kazanmaya Yönelik İstekliliklerini Etkileyen Faktörler

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.556-560

Global Snapshots of E-Learning: E-Learning Status at METU in Turkey

24th Annual Meeting of the Association for Educational Communications and Technology, Dallas, Amerika Birleşik Devletleri, 03 Ağustos 2002, ss.197-202

Kitap & Kitap Bölümleri

Türk Eğitim Sisteminin Genel Yapısı ve Özellikleri

Eğitim Bilimine Giriş, SALİH ZEKİ GENÇ, ÇAVUŞ ŞAHİN, Editör, Paradigma Akademi, ss.198-225, 2016

Eğitimin Sosyal Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Genç, Salih ZekiŞahin, Çavuş, Editör, Paradigma Akademi, ss.78-87, 2016

Öğretimde Araç ve Gereçler

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Genç S, Editör, Paradigma Akademi Alternatif Yayınları, Ankara, ss.97-118, 2014

Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G, Kocayörük E, İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing V.Z.W., Newcastle, ss.307-314, 2014

Why Teacher Autonomy?

Multidisciplinary Perspectives on Education, Arslan H, Rata G Kocayörük E İçbay MA, Editör, Cambridge Scholars Aurelius Publishing, Newcastle, ss.307-314, 2014

Eğitimin Sosyal (Toplumsal) Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Genç SZ, Şahin Ç, Editör, Paradigma Yayınları, Ankara, ss.55-67, 2013

Metrikler

Yayın

98
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları