Sembolik Tüketimin Satın Alma Davranışına Etkisinde Akranların Aracılık Rolü: Ön Ergen Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma


ÇOLAKOĞLU H., KÖLEOĞLU N.

İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, ss.415-424, 2022

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2022
  • Yayınevi: Ekin Basım Yayın Dağıtım
  • Basıldığı Şehir: Bursa
  • Sayfa Sayıları: ss.415-424
  • Editörler: Karabulut, Şahin, Editör
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Evet