The comparison of proposing solutions of the students who attend and don't attend the science and art institution to an environmental problem in terms of scientific creativity Bilsem'e kayitli olan ve olmayan öǧrencilerin çevre sorununa çözüm önerilerinin bilimsel yaraticilik açisindan karşilaştirilmasi


Öz-Aydin S., Ayverdi L.

Journal of Turkish Science Education, cilt.11, sa.1, ss.25-41, 2014 (Scopus) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 1
  • Basım Tarihi: 2014
  • Doi Numarası: 10.12973/tused.10101a
  • Dergi Adı: Journal of Turkish Science Education
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.25-41
  • Anahtar Kelimeler: Environmental education, Gifted students, Scientific creativity
  • Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Adresli: Hayır