Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Brand Perception in Second-Hand Online Trade

6th International Congress of Human Studies , 10 - 12 Aralık 2023, ss.15

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ: ÇANAKKALE ÖRNEĞİ

9TH INTERNATIONAL "BAŞKENT" CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES , Ankara, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2023, ss.254-255

YEŞİL PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: STARBUCKS ÖRNEĞİ

6. LİSANSÜSTÜ İŞLETME ÖĞRENCİLERİ SEMPOZYUMU, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2022, ss.28-30

Dindarlık ile Tüketicilerin Karar Verme Tarzları İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

VI. International Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.357-365

Willingness to buy foreign products in relation to ethnocentric tendencies and worldminded attitudes of consumers

11th International Strategic Management Conference, Vienna, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, cilt.207, ss.157-164 Creative Commons License identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI

STRATEJİK SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.17-32, 2022

DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE PAZARLAMA

Stratejik Dijital Pazarlaması, , Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.1-18, 2021

Metrikler

Yayın

26

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-Index (TrDizin)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2