Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Using literature in the language classroom: voices of pre-service EFL teachers

XX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Ukrayna, 20 - 22 Haziran 2019

İngilizce Öğretmen Adaylarının Kültürlerarası Duyarlılıklarınının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

İngilizce Öğretmen Adaylarının Empatik Yaklaşımlarının Çaşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

İngilizce öğretmen adaylarının kültürlerarası duyarlılıklarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

İkinci uluslararası sosyal bilimler eğitimi sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2018

Investigating pre-service EFL teacher’xxs perceptions of teacher qualities in the context of teacher training

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Romanya, 5 - 07 Ekim 2018

Turkish EFL pre-service teachers’ conceptions of literacy: some implications for teacher training

6th World Congress on Educational and Instructional Studies WCEIS - 2017, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

EFL pre-service teachers’ beliefs toward classroom management style: The case of gender and grade level

XIII: European Conference on Social and Behavioral Sciences, SOFYA, Bulgaristan, 19 - 22 Mayıs 2017

The L2 motivational self system and its relationship with gender proficiency and year

7th Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016

Attributional causes of tertiary level learners for their failure in learning English as a foreign language

The 9th International ELT Research Conference, Çanakkale, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

An exploration of pre-service teachers' attributions in English

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.26 identifier

The relationship between language learning strategies, gender, proficiency and self-efficacy beliefs: a study of ELT learners in Turkey

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.682-687 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Using literature in the language classroom: voices of pre-service EFL teachers

Contemporary Approaches in Social science Researches, Christian Ruggiero, Hasan Arslan, Giovanna Gianturco, Editör, Bialystok, ss.35-41, 2019

Investigating Pre-service EFL Teachers’ Perceptions of Teacher Qualities in the Context of TeacherTraining

Educational policy and research, Arslan Hasan,Dorczak Roman,Urlica Alina-Andreea Dragoescu, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, ss.243-249, 2018

The use of communicative language teaching approach within Turkish EFL context:A theoretical framework

Innovative approaches in educational sciences, Prof. Dr. Yıldız Karagöz Yeke,Doç. Dr.Tarkan Yazıcı,Dr.Onur Hayırlı, Editör, Gece Publishing, ss.77-94, 2018

Learning and Teaching / An Examination of the relationship between L2 Motivational Self System and L2 Learninig in Turkish EFL Context

Recent Developments in Education, Gammone Mariateresa, İçbay Ali Mehmet, Arslan Hasan, Editör, © E-BWN 2017, ss.266-274, 2017

Teaching and Learninig / EFL pre-service teachers’xx beliefs toward classroom management style: The case of gender and grade

Research on Education, Hasan Arslan / Carmen Sonia Duse / Mehmet Ali İçbay, Editör, E-BWN - Bialystok, Poland, ss.166-172, 2017

Metrikler

Yayın

45

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları